Sympa Menu

info2008 - RE: [info2008] [adatb] ZH megoldások

Subject: info2008 - csak SSOval és .bme.hu végű címmel

RE: [info2008] [adatb] ZH megoldások

  • From: "Gajdos, Sandor" <>
  • To: 'Róbert Essig' <>
  • Cc:
  • Subject: RE: [info2008] [adatb] ZH megoldások
  • Date: Wed, 10 Nov 2010 22:12:06 +0100

Kedves Robert,

alighanem azert nem jott ki semmi, ami miatt meg sem probaltad a ZH-t megirni... Es ha ezzel a szemlelettel folytatod, jo eselyed van ra, hogy a PZH sem fog sikerulni.
Hadd masoljam ide egy nehany oraval ezelotti levelemet, amelyet egyik evfolyamtarsatoknak irtam. En inkabb ennek a szemleletnek a koveteset javasolnam. Egeszen bizonyos vagyok benne, hogy hosszu tavon ebben erdemes gondolkozni. Aki pedig csak papirt/jegyet akar szerezni, azzal kell szamolnia, hogy elobb-utobb ugyis fel fogja ismerni, hogy falakba utkozik tamogatas helyett...
Az osszegyujtott korabbi megoldasok alapjan ezt a ZH-t sem lehetett elegsegesre megirni, erre ugyanis gondosan ugyelunk.

Sandor