Sympa Menu

grafika - Re: [grafika] kérdések

Subject: Grafika

Re: [grafika] kérdések

  • From: Farkas Ádám Attila <>
  • To:
  • Subject: Re: [grafika] kérdések
  • Date: Fri, 09 Sep 2011 09:58:17 +0200

a pdf-fel tényleg óvatosan bánjatok, a legfőbb kifogások a Tanár Úr részéről:

kamerakezelés. én pont-szerű kamerával dolgoztam annó. na nem ez a
matematikailag korrekt módja a dolognak, de a pdf-be megteszi.
színkezelés. én 0..255ös skálával dolgoztam (amikor számolni kellett
vele, akkor normáltam persze), de T. Ú. azt mondta, hoyg végig 0..1
tartománnyal kéne számolni.

üdv
a szerző :)

Juhász Sanyi